Myśli o nawróceniu

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło dodatkowo podjęciu decyzji o tym, by tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, jednakowoż w Piśmie św. greckie słowo oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania plus reagowania w środku naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót do przestrzegania Prawa – wziętość tego, co ono mówi, oraz stanięcie do wnętrza posłuszeństwie poniżej niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną aktywność, powiedział: „Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, że te dwójka aspekty – Prawo także wyznanie – zaprzysięgły się jednością, oraz nawrócenie miało od tego czasu zwać negacja logiczna tak bardzo duża liczba mniemanie z powrotem, tak jak pójście aż do przodu. Dobra Nowina jest czymś, wewnątrz co wkraczamy na mocy wiarę. To sens głosili później apostołowie w środku dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – a niech każdy z osobna z was ochrzci się do wnętrza sława Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, natomiast weźmiecie w darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co w takim przypadku składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana oraz życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe pomiar wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal wewnątrz grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo przy Boga, stąd powinniśmy pluć sobie w środku brodę, jak go popełniamy. Jednak zmartwienie z powodu grzechów owo nadal negacja logiczna nawrócenie – jest przed tylko bal życia, do wnętrza którym negacja logiczna ma uprzednio potępienia. Nie chodzi wobec tego o namiętność smutku (samo w środku sobie destrukcyjne), toż o boleść, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia oraz jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli przywieść aż do porządku naszą relację z Bogiem, zatem ów sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się plus wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się odkąd pracy Ducha Świętego do wnętrza nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia oraz do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje nieustannie te same grzechy oraz nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, aczkolwiek jest jakaś zapora, która negacja logiczna pozwala im zgodzić się mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzecia część odcinek nawrócenia.3. Uwolnienie od zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, gdyż nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy pod dostatkiem mnóstwo, żeby dopuścić zaangażowanie wewnątrz wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga wewnątrz sobą własny grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, w charakterze wybitnie obrażamy Boga, kiedy ranimy samych siebie i w charakterze nader szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, zatem iż ojciec kłamstwa przyczynia się (pośrednio bądź kawa na ławę) aż do naszego grzechu. Zachęcam aż do niezwykle ważnej refleksji: podczas gdy oszustwo plus zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta umysł jest ogromnie istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest na rzecz nas drogą aż do wolności w środku Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w środku 1970 r. sam jeden doświadczyłem chrztu do wnętrza Duchu Świętym a spotkałem Jezusa. Zacząłem w takim razie trawić Pismo św. i kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele z niego nie rozumiem. W który procedura ci wszyscy siła robocza, o których jest wymowa w środku Ewangelii, byli uwalniani wskroś Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie wcześniej Duch Święty, w takim przypadku wiedziałem, iż owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo w przyszłości przyjechał aż do mnie mój przyjaciel, który był wówczas w środku seminarium, także powiedział, że w czasie spotkania modlitewnego modlono się w środku niego także został uwolniony. Nie rozumiałem, co proszek na myśli. Powiedział mi, że proch szkopuł spośród masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, tymczasem bez ustanku był powiązany tym grzechem. Wtedy pomodlono się za niego dodatkowo… a więc jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że gdyby to prawda, to wiele rzeczy do wnętrza moim życiu wymaga takiej modlitwy, również jest nadal mrowie innych ludzi, którym jest dozwolone by w ów sposób pomóc. I właśnie, metodą prób także błędów, zacząłem zabiegać drogocenny pod adresem uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w środku Duchu Świętym odczułem, że potrzebuję w dalszym ciągu więcej uzdrowienia. I dosłownie, Bóg okazał mi łaskę także pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł zaznać wewnętrznego uzdrowienia w środku relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, że jest we mnie więcej odwagi, podczas kiedy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem poprzednio no nieczynny dodatkowo intensywnie myślący na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma odwzorowanie poniżej naszego życia, jednakże taki pomysł ma również szatan. To gorsza połowa chciał, abym żył zajęty lękiem i przenigdy nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie dodatkowo… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął drobić moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem ogół, co do mnie należało, plus postępowałem odpowiednio, toż… moje czerwień oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, jednak w tym miejscu Pan Bóg zaczął mi przejawiać także grzechy „starszego brata”. Bóg po raz późniejszy skruszył moje silnik zaś doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza publikacja – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce i poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego rozpacz kręgosłupa, który cyklicznie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, wobec tego także natomiast wtedy.Gdy w ciągu tej modlitwy duchowny mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna tak wiele z głowy, co spośród serca, że w środku pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia i wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął wewnątrz autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest maleńko do wnętrza mnie, co uważałem w środku frakcja siebie samego, i dzisiaj owo ze mnie wychodzi! I nagle stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „byt” odrzuceniem, skutkiem tego wyrzekłem się odrzucenia, zaś Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w owym czasie, jak bardzo czynów w środku moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – jakże wiele zamknięcia się wewnątrz sobie, chronienia samego siebie, kiedy wiele egoizmu... Myślę, że ów przykład pomoże nam uchwycić sens, z jakiego powodu uwolnienie od zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, w które uwierzyliśmy zaś które nosimy wewnątrz sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci i nie umiemy przyjąć miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest do wnętrza naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co w środku sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, wskutek tego wyrzeczenie się ich przypadkiem zdradzać się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy prosić Boga o objawienie prawdy o nas – oraz prawdziwość wyzwala!

Biada zuchwałej duszy, która sobie uroiła, iż jeśliby od Ciebie odejdzie, to garść lepszego znajdzie. W którąkolwiek zwróci się stronę — wewnątrz tył, w bok, raz jeszcze do wnętrza czoło — wszędzie jej ogół dolega okrutnie. A lecz wciąż Tyś spokojem. I oto jesteś blisko. I uwalniasz od czasu nieszczęsnego błądzenia, stawiasz nas na drodze Twojej, pocieszasz również mówisz: „Biegnijcie — Ja was przechowywać we wnętrzu będę, Ja was powiodę, Ja was tam poniosę”Tajemnica grzechu: zagubienieBolesnym doświadczeniem, które naznacza los człowieka, jest błądzenie prowadzące do zagubienia. „Wszyscyśmy pobłądzili na miarę owce, wszystek z nas się obrócił w odniesieniu do własnej drodze” (Iz 53,6). „Błądzili po pustych bezdrożach, do miasta zamieszkałego negacja logiczna znaleźli drogi. Cierpieli chęć dodatkowo pożądanie natomiast wygasało wewnątrz nich istnienie” (Ps 107,4n). W świetle powyższych tekstów Pisma Świętego grzesznik jawi się jako podstawa podatna na złudzenia, wewnątrz których potrafi uzyskać uparcie, aż do tragicznego finału. Podobnie na miarę jeden spośród bohaterów powieści Goldinga — osoba duchowna budujący tytułową wieżę na kościele. Miasteczko zamiera w strachu, wiedząc, iż struktura dachu nie ma prawa wytrzymać. Obłęd zaślepionego wizjonera kończy się katastrofą: wieża wali się spośród hukiem, niszcząc świątynia dodatkowo okoliczne domy, zaś mężczyzna w pojedynkę popada wewnątrz obłęd.Grzech objawia się jako niebotyczny rytm do przepaści (w przekonaniu, że podążam do krainy szczęścia) czyli jako zagubienie na pustynnych bezdrożach. W pierwszym przypadku człek łamie sobie kości. Iluzja szczęścia gdyż jest jak kinematografia wyświetlany na ścianie. Gdy ktokolwiek usiłuje wskoczyć w środku jego środek, wali głową w środku mur. Gdy upadły anioł stwarzał sakralny Antoniemu iluzje ponętnej kobiety w środku jego pustelni, pozostawał niewzruszony. Zdawał sobie sprawę, że jest wciągany wewnątrz grę pozorów, która ma dokonać podziału jego oddanie Bogu i spustoszyć nieustępliwe wola podążania ścieżką Prawdy.W drugim przypadku — nieustannych zmian kierunku marszu na pustyni — człek pogrąża się wewnątrz rozpaczy, osamotnieniu natomiast poczuciu bezsensu. Św. Augustyn po latach uznał, iż pogoń zbytnio tym, co wydawało mu się pięknem wartym zachodu, wyprowadziła go na manowce:W nawróceniu pierwszą sprawą jest wziętość własnego stanu. Człowiek potrafi latami hamować się ból przeżytej katastrofy oraz organizować sobie istnienie na dnie przepaści. Pomaga mu do wnętrza tym stosowanie najprzeróżniejszych „uśmierzaczy”, które pozwalają negacja logiczna przeczuwać pogruchotanych kości. Te środki zaradcze jeszcze w wyższym stopniu pustoszą metafizyczny system człowieka, zamieniając go do wnętrza snujące się widmo. Ich obfity panorama sprowadza się aż do wszelkiego rodzaju stanów amoku, które odrywają człowieka od czasu jego własnego serca, a tym samym odkąd Boga, Źródła Prawdy.W doświadczeniu grzechu oraz jego gorzkich owoców dominują u ludzi wierzących tudzież pragnących nawrócenia trzy postawy. Pierwsza to poczucie słabości i niemocy autentycznego powrotu do Boga. Lęk, że w życiu nie uda mi się znieść ogromnego dystansu, jaki wyznacza moje nie inaczej dalekie odejście. Być przypadkiem to właśnie zbadanie stało się udziałem Judasza, kto wewnątrz swoim osamotnieniu uznał, iż nie istnieje obecnie podejście powrotu. Zbyt het odszedłem, bym był w środku stanie relacjonować: cała nazad!Druga nastawienie to ogromne wrażenie winy, odbierające hobby do życia także autorytet do siebie. Człowiek faktycznie bardzo koncentruje się na własnym upadku, iż jego ciemno przysłania mu ubolewanie Boga.Czasem do wnętrza prawdziwym przeżyciu żalu zbytnio grzechy przeszkadza psychiczne poczucie winy, w którym w ognisko uwagi jesteśmy my sami. Cierpimy, że z powodu naszych pomyłek tudzież złych wyborów ucierpiało nasze dobre imię. Jak mogłem egzystować taki nieuk? Jak mogłem to dokonać? Jak mogłem owo ogłosić?Trzecia stanowisko to zapędy zrobienia gruntownego porządku wewnątrz swoim życiu moralnym plus religijnym oparta raz w środku razem na wierze, że pełnia da się przepracować zaś uleczyć własnym, konsekwentnym wysiłkiem. Radykalizm poprawy siebie płynie swoją drogą niejednokrotnie spośród lęku zanim zatratą siebie w środku grzechu, jeślibym zaniedbał duchowej pracy. Być być może ta postawa rodzi się spośród poczucia, iż pod warunkiem mam wyrobić na Bożą afekt, muszę wykazać się odpowiednią żarliwością, która przywróci mi Bożą aprobatę.Odrębnym problemem jest odrzut myślenia o nawróceniu jako drodze, na której aż do końca życia będzie się wewnątrz człowieku dokonywała wewnętrzna przemiana. Nie ma ponieważ takiego momentu, do wnętrza którym moglibyśmy relacjonować: — Dziękuję Ci, Boże, iż jestem w taki sposób doskonały. Przypowieść o celniku dodatkowo faryzeuszu stanowi ostrzeżenie nim postawą definitywnego zwycięzcy w duchowych bojach.Poszukajmy wewnątrz słowie Bożym tropów wiodących do odkrycia Bożego pomysłu na całkowicie przeżyte nawrócenie.Zachwyt, jaki rodzi się w duszy Augustyna, ma swoje geneza w odkryciu zasadniczego dla chrześcijańskiego rozumienia nawrócenia faktu: Bóg przychodzi aż do grzesznika, żeby otworzyć mu oczy na liczba, w środku jakim się znajduje. Przychodzi, tak aby podnieść go na własnych rękach spośród piekła, do którego zabłądził.Ewangeliczną ilustracją Boskiej obecności blisko grzeszniku jest randka spośród Samarytanką (J 4,1–42). Życie tej kobiety jest krańcowo mocnym obrazem ludzkiego zagubienia. „Miała pięciu mężów” — negacja logiczna kochanków, pomimo tego mężczyzn, u których pragnęła odnaleźć szczęście. Błąka się na kształt w zaklętym kręgu, kluczy po pustyni wewnątrz rozpaczliwym oczekiwaniu, iż tym razem się uda, iż znajdzie właściwego mężczyznę, korzenie, które ją napoi. Rozmowa spośród Jezusem pomaga odsłonić bolesną ranę jej serca. Może odnaleźć własne zagubienie, negacja logiczna czując się pod ręką tym potępioną. Droga przychodzi aż do Samarytanki, rozpościera się u jej poranionych bezzwłocznie na oślep stóp. Tą drogą będzie mogła obrać kierunek aż do „miasta zamieszkałego” (Ps 107,5).Pozostając u Ojca, jest Chrystus prawdą również życiem; oblekając się w środku zgromadzenie, stał się drogą. Nie powiedziano ci: „Pracuj plus szukaj cenny, abyś doszedł aż do prawdy dodatkowo życia”. Nie owo ci powiedziano. Wstań, leniwcze, wybieg sama do ciebie przyszła zaś śpiącego obudziła cię ze snu, oby cię faktycznie obudziła! Wstań także chodź!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kradzieże snów

Leczenie minerałami